2013年4月11日星期四

迎接春夏,Don't walk...Run!!♥Jipi Japa feel the Real Comfort Collection

春夏的來臨,又提醒一眾女生們又係時候添置迎裝了!!
Girls..Are u ready?Let's go!

Jipi Japa今個春夏季以色彩奪人,
推出左10多種繽紛顏色的平底鞋系列
當季大熱的Candy Color,那個女生可以抗拒?

Jipi Japa舒適背後大解構

Bologna Construction
前掌擁有無縫內裡鞋的柔軟,
但後跟亦能配合中及高跟的鞋楦 (15mm至60mm)。
柔軟的無縫內裡不但令前掌不會因穿著而刮傷,
不同高度的鞋跟更令穿著時倍感舒適。

Extra Flexible & Comfortable
鞋款選用超軟皮料,橡膠粒鞋底設計對雙腳作出雙倍托,
長時間穿著仍倍感輕盈自在.

好喇,介紹完Jipi Japa嘅鞋點解咁好著
咁就睇下今季鞋款啦!

Buckle係Jipi Japa每季都會出現的元素
無論金屬流蘇定金屬扣皮帶都好細緻,
返工定係出街都可以配搭得倒呢!

尖頭鞋一向比人較成熟的感覺
而Cardy怕"著到對腳好似好大",同埋怕比人"老氣的感覺"
所以向來都小選擇尖頭鞋!
但睇到Jipi Japa今季的尖頭鞋款,我雙眼馬上bling bling起黎!
鲜艷顏色..首次加入了閃石元素..
ok..深深吸引住我了!

春夏又點少得Paltform涼鞋款!
貫徹以簡約為藍本,重點放係details位
好似撞色,包邊,小鞋飾咁.

如果Paltform涼鞋款Cardy覺得這蝴蝶結骷髏頭款幾有趣的!

另外如果平底一D嘅涼鞋款Cardy都有推介啊!
這交叉帶包踭款,顏色夠出又唔怕甩鞋
不錯不錯!!!

仲有私心極喜歡Jipi Japa這大蝴蝶結款的!
冬季出的豹紋款已經好鍾意
今季出的金屬feel平底,同黑色啡色高跟款都好靚好靚呀!

好喇..睇哂春夏季的新款平底鞋
進入最後五強的鞋款係..
大家估下我最後選左邊對?

開估之前再為大家介紹多一款比較特別的鞋款先!
當我仲考慮緊選擇邊款平底鞋時
店員超友善主動問我試唔試下這高跟波鞋款
係Jipi Japa第一次出這類型的鞋呢!
蓍上腳都好舒服好易行的!
但真係著黎做運動就應該唔得喇=P

好喇..究竟我最後選左邊對平底鞋呢?
登登登登!
就係這淺灰色皇冠閃石款了!!
因為Cardy覺得這對最容易襯衫!!
遲D再同大家分享我會點樣配搭吧^^


而家只要LIKE Jipi Japa Facebook Fanspage,
投選「最想穿上的Summer Flats」
即刻送你小禮物及$100鞋券到Jipi Japa試穿!
仲等?
Don't walk...Run!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

沒有留言:

發佈留言