2012年8月15日星期三

Wedding & Fashion show make-up♥12AUG2012

12號那天有幸為一個wedding & fashion show當其中一位化妝師
我當天化的model就是這位美女Vicky了

我覺得化妝後的她,好似<安樂窩>的主持Bella
應該係比Bella更靚呢^^
其實當日所有model都不是專業model來的
所以佢地個個都好緊張..
但Vicky話好鍾意我同佢化ge妝,
仲話黎緊佢同朋友有個音樂show..想搵返我化
話如果我幫佢化個妝,佢就更加有信心tim^^
Vicky除了婚莎用造型,還有一套晚裝造型..
轉好晚裝後..Vicky問我"條頸鏈戴唔戴好呀?"
係lee個時候髮型師A又問"你有冇第2個頭飾ga?"
當時其他model都忙+亂到爆炸..
而已為vicky轉好妝ge我係旁邊就話..
"不如將條鏈放上個頭啦度,好似印度公主咁啦?!"
(其實婚莎look個時我已經同Vicky講,"lee款頸鏈我曾經幫客人帶係額頭度,幾靚架!")
髮型師A初時都疑惑左一陣,但放左上去又幾好睇wo..


之後髮型師B走過黎同髮型師A話"E..你新諗架?OK wo!"
髮型師A好客氣咁話"經驗分享~"
哈哈..雖然個頭唔係我set..但大家都鍾意,我都好開心呢
但髮型師B之後不斷同我講笑咁講"點解係印度公主呢?點公主會係咁呢?點解唔係面緬甸呢?"
哈哈..唔知呀,個下係想講印度公主嘛!!

之後原來一眾晚裝的model得Vicky有頭飾..好突出呀^^
當天的小小花絮..



髮型師們set的頭都好美呢~

努力的化妝師們!

攝影師都好用心拍下大家最美的一面呢~

最後還要謝謝我們當天的"大佬"-Kaza!
謝謝你的信任同小小的提點呢..
每次同一大伙人工作都有獲益量多的感覺,真好=]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
My Facebook:
http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言