2012年8月30日星期四

一TAKE過,蓋掉原有唇色!!Coffret D’or - BU Rouge

先為大家送上自戀的自拍照一張...

大家有冇留意今年好似特別多BB出世咁..
而大家見到BB係咪都會講"對眼就似媽咪..個鼻就似Daddy..."
lee類說話呢~
其實我都為自己說了這類說話廿年多吧..
內容有少少唔同..就係"我上唇似daddy,下唇似mami!"
因為我已經沒有粉粉的唇色..上唇仲要偏深色T^T
所以一向出街都要唇膏+LIP GLOSS
但今次我試左Coffret D’or的-BU Rouge (Creamy Liquid)

最初看它的外表,真的以為是一支Lipstick!
但原來內有乾坤..原來裡面是絨毛唇刷來的!!

(其實不是早已寫明是Creamy Liquid嗎..-_-")
好吧..大家先看看Cardy本身的唇吧~
朋友都客氣稱讚唇形好明顯(當然,我無咬唇的壞習慣ma!^v^)
但唇色真的太深了,仲要上下唔同色得咁嚴重T^T
使用後....

woo..把上下的唇色拉近了~
我無搽任何野去蓋掉原本的唇色
也有這效果,我已經好滿意了^v^
雖然有d似lip gloss,但搽上嘴感覺唔會痴笠笠..
有唇膏的cover度,又有lip gloss的水潤光澤!!
大家仲可以參考下圖找出那個顏色適合自己呢^^
(我用的是BE-201啊~)


 

哈哈..希望大家喜歡我的分享吧^^

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥http://www.facebook.com/BeautyCarPark
^3^

沒有留言:

發佈留言