2012年7月1日星期日

永別喇杜蘇芮!!(就是它破壞了我一天的行程!)

永別喇杜蘇芮!!
以前都會睇下個風捱唔捱得住,有無可能唔使返工
不過次次都係返遲1,2個鐘..
亦都試過差9個字,我就唔使返工,最後返去坐一個鍾頭九個字收工!!
所以我對打風都無咩感覺了~
話說接了個很突然的pre wedding shooting在29/6,原定從tst workshop那邊出發
後來又收到更改,直接由studio那邊出發
但頭飾都在workshop那邊呢!!
我家雖然也有頭飾,但由於要我接下這趕急job的傢伙已經飛走了-_-
我又唔知拍攝內容詳情,所以都係整多個頭飾,等自己安心D..

好吧,弄了這蝴蝶結..
再把東西執好就睡吧
29號朝一早出發..
點知,由於怕蘇芮會變大,shooting決定改期
只怪自己住得偏遠,要提早出門口,收到電話時,已經來不及了T^T
之後回家睡了一整天@@
你地睇,杜鵑都不喜歡這蘇芮都哭了!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Like My Facebook:
http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言