2013年12月27日星期五

同步回復年輕❤REVLON CC Cream

潮流興裸妝..CC Cream其實比BB Cream更透薄,更自然打造裸妝效果

CC Cream分:010Light/020Light Medium..而Cardy今次用的係020Light Medium!

唧出黎…顏色基本上係同粉底液無分別咁…

而質地十分水潤易推

雖然顏色睇落好實,但推開其實好薄

REVLON CC Cream透薄輕量遮瑕,仲有SPF30,要打造自然裸妝,只需要護膚後用CC Cream+兩用粉餅就ok.

那膚色不勻的我...即刻有返D精神..

不過如果喜歡完美妝容的,就可以在護膚後用CC Cream作base,深層保濕,可撫平幼紋..先打造美白亮肌的底層,再用粉底液,遮暇膏,碎粉定妝..

完美妝容就此誕生了!

瑕疵多多的我...還是適合fully make up吧...HAHA

皮膚光澤,膚色均勻才是年輕的象徵!
好多BB Cream同CC Cream都着重修護,修色,保濕同防曬,
而REVLON就張逆轉肌齡的功效都加入全效修護 CC Cream中!
成分:六胜肽、葡萄及虎尾草精華等..
能高效抗老減紋,有助抵抗自由基及促進膠原蛋白增生,增加肌膚彈性並減淡皺紋;
而桑樹精華、透明質酸 和黃芩根萃取物具美白和深層保濕功效,
減少乾紋並令肌膚水潤亮澤。
增添光澤感,自然可以回復年輕的狀態。

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言