2013年6月10日星期一

❤我愛High Tea@High Tea Club❤

跟據非正式的統計..
男性聚會來說,動態活動大多是打波,靜態活動大多是睇波飲酒
而女性聚會來說,動態活動大多是shopping,靜態活動大多是high tea!
當然還有別的活動喇..這只是非正式的統計啊!!

說到high tea..總會有一些人一本正經地說..
"應該是afternoon tea"..是的!!
但其實大概係不知甚麼時候,在英國有人統稱了下午茶做high tea
所以到處也叫high tea吧!
反正大家明大家講緊咩就可以啦
當然喜歡尋根研底的,還是會堅持叫afternoon tea
對我來說..沒所謂喇=p


好吧..大家記得Cardy上個月說過參加High Tea Club Gathering嗎
 High Tea Club是由一班喜歡High Tea的女生組成
目的就是為大家提供一個分享High Tea心得,資訊嘅平台
久而久之,5月尾辦了第一次的Gathering!!
Cardy都是愛High Tea的女孩,所以參加了這次Gathering呢!! ^^

地點是尖沙咀AVA Restaurant Slash Bar 
食物同環境都唔錯啊!

其實大家都不認識
但女生們那怕比沒有話題?
一邊品嚐美食一邊講東講西..
時間都過得好快呢~



 

當日大家都討論到夠竟吃這有咸點有甜點的high tea,
夠竟之前仲食唔食野好呢?
結論..
晏一d食早餐/早餐食豐富,
High Tea,
晚餐輕盈一點!!

最後,我又拎出我的自拍神助棒迫大家我同玩!
係咪睇唔出係我 揸機自拍呢=p

黎緊High Tea Club都會定期舉辦Gathering..
 大家可以去High Tea Club登記做會員,會定期收到High Tea Club的資訊啊!
High Tea Club FB Page: https://www.facebook.com/highteaclub
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言