2013年3月19日星期二

法國蝸牛用來吃的,但韓國蝸牛用來幫手護膚的(上)♥nutree孜珉耕-Crema Caracol

韓國品牌nutree的蝸牛系列-Crema Caracol

其實成日聽到話去韓國要買蝸牛護膚品,因為好好用!
但其實夠竟係D乜?
nutree的蝸牛護膚品中都含有蝸牛黏液過濾精華。而蝸牛要移動,就要分泌黏液來潤滑身體,環境太乾燥又會分泌黏液來提高濕度,這黏液就係黏蛋白。
蝸牛黏液的黏性,就好似肌膚上搽左一層薄膜,可以減少身體受傷的機會,亦備有再生功能。
今次Cardy試用nutree的蝸牛系列的水潤蝸牛彈力霜(基礎型)
同水潤蝸牛祛皺眼頸唇霜(加強型)

先介紹Crema Caracol Original-水潤蝸牛彈力霜(基礎型)
能改善粗糙肌膚,維持肌膚水油平衝,增強肌膚彈性,令肌膚更光滑。
適合敏感、受損、發炎、暗瘡、粉刺性肌膚使用!

放係手背上看,都是偏lotion狀的。

說漏了,是帶黏性的lotion狀。
(突然想起芝心批的芝士)

大家睇睇,就係這黏性,令到更緊貼肌膚,保護容易受損的面部皮膚。
(我承認頭幾日使用我都有這樣子玩。)

使用後的確感覺到皮膚飽滿度及透明感有增加。
不過如果要化妝,記得要比一D時間等佢吸收哂先上粉啊!
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
my facebook: http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言